Google konzultace zdarma - klikněte ZDE

Proč zvyšuji ceny a jak toho můžete využít?

postprodukceOd 1.1.2016 zvyšuji ceny. Co to znamená pro mé zákazníky a jak toho mohou využít? Čas je do 31.12.2015.

 

Jsou to již 2 roky, kdy jsem získal oprávnění vytvářet a publikovat Google virtuální prohlídky firem. Jako většina fotografů, i já jsem nastavil ceny na základní úroveň.

Když se chcete odlišit, máte obvykle 2 možnosti:

  • zvýšit kvalitu virtuálních prohlídek
  • zvýšit hodnotu poskytovaných služeb

Povedlo se mi obojí! Obrazovou kvalitu jsem zvyšoval v průběhu roku a ke konci jsem výrazně zvýšil hodnotu služeb.

Využijte původní ceny a objednejte Google virtuální prohlídku vaší firmy do 31.12.2015.

(Ceny jsou garantovány v případě realizace do 31.1.2016)

Mým cílem je tvořit virtuální prohlídky tak, aby diváci toužili místo navštívit. Každé fotografování je kreativní proces. Všechny fotografie procházejí pečlivou postprodukcí.

Jak jsem zvýšil kvalitu virtuálních prohlídek?

V každém virtuálním kroku je 12 snímků, které procházejí náročným postprocesem.

1. Pečlivost při fotografování

Příprava a průběh fotografování je nezanedbatelná část celého procesu. Je důležité prohlédnout celý interiér a doladit zdánlivě nevýznamné detaily.

  • otevřené okno, trčící kabel, odpadkový koš, prasklá žárovka, chybějící židle a mnoho dalších
  • umístění virtuálních kroků a celkové uspořádání je zásadní pro komfort procházení vašemi zákazníky

2. Stativové nohy

  • skloňte virtuální pohled k podlaze a posuďte sami – stativové nohy do obrazu nepatří

3. Vyladění barev

  • prostor by měl mít reálné, příjemné barvy (bez žlutého, zeleného nebo modrého nádechu)
  • dbám na správné vyladění barem, odborně řečeno „vyvážení bílé“

4. Tmavé fleky na zdech

  • častou chybou jsou tmavé fleky na bílých plochách virtuální prohlídky
  • tento nešvar lze odstranit vhodnou postprodukcí

5. Doostření, odstranění šumu, saturace, kontrast

  • závěrečný postproces, který dodá virtuální prohlídce glanc a vyšší atraktivitu
  • fotografuji do formátu RAW, který mi umožňuje na rozdíl od formátu JPG dodat vyšší výstupní kvalitu

Změna procesu fotografování a následného zpracování pořízených dat má za následek zdvojnásobení času na zakázce.

Jak jsem zvýšil hodnotu poskytovaných služeb?

Vytvořením a publikováním virtuální prohlídky ve službách Google to pro mě nekončí. Je pro mě důležité, abyste z mých služeb získali maximum!

1. Vyladěnou a ověřenou Google firemní stránku do výhradního vlastnictví

  • vždy Vám předám vyplněný a ověřený Google zápis do výhradního vlastnictví
  • samozřejmostí je vložení titulní fotografie a profilového obrázku, který poutá pozornost
  • důležité jsou rovněž kontaktní údaje, díky nimž se s vámi zákazníci spojí jedním kliknutím
  • přesné umístění GPS bodu je zárukou, že mobilní navigace dovede Vaše zákazníky ke dveřím Vaší firmy

2. Návody pro efektivní využití služby.

  • jednoduché a intuitivní návody, které vám pomohou využít službu na maximum
  • naučím vás jak vložit virtuální okno na web firmy, jak spravovat recenze zákazníků, jak publikovat příspěvek na Facebook a Google zároveň a další zajímavé tipy

3. Partnerské ceny na následné služby

  • získáte partnerské ceny na fotografování produktů, personálu nebo leteckých snímků
  • následné přefocení virtuální prohlídky za 60% původní ceny (bude se hodit při změně interiéru nebo zboží)

 

Využijte nízkých cen a Google konzultace zdarma.
Přihlásit se můžete ZDE.

  • malá firma ušetří v průměru 1.200 Kč
  • střední firma ušetří v průměru 2.500 Kč
  • velká firma ušetří v průměru 5.000 Kč

Libor Kůs

Specializuji se na fotografování firem. Mám oprávnění vytvářet a publikovat virtuální prohlídky interiérů firem pomocí technologie Google Street View.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole.