Google konzultace zdarma - klikněte ZDE

Nenechte se zmást

Divadlo Alaf GBVNení virtuální prohlídka jako virtuální prohlídka. Jaký je mezi nimi rozdíl a která vám přivede nové zákazníky?

Rozdíl mezi standardní virtuální prohlídkou a Google virtuální prohlídkou je zásadní! Ve skutečnosti jde o 2 rozdílné produkty, které nelze srovnávat.

Google virtuální prohlídka přivede nové zákazníky!

Proč produkt od Google přivede nové zákazníky?

Je to prosté Google virtuální prohlídka je primárně vytvořena za účelem propagace firmy ve službách Google. Je tedy zřejmé, že její umístění je nespornou výhodou!

Google prohlídka je publikována:

  • ve výsledcích hledání
  • v mapách Google
  • na soc. síti Google+
  • v mobilních zařízeních

Samozřejmostí Google prohlídky je její snadné umístění na web firmy, sociální sítě, do QR kódů a všude tam, kam si zákazník přeje.

Standardní virtuální prohlídka

Označuji tak prohlídku, která nemá s Google nic společného. Takovou prohlídku je možné vytvořit v několika formátech. Nejčastěji ji však budete znát ve Flashové verzi.

Všechny formáty standardní prohlídky mají ovšem jedno společné – prohlídka se zobrazuje pouze tam, kam ji zákazník umístí (nejčastěji na web firmy).

Není to ale jediný benefit od Google:

  • standardní prohlídka musí být umístěna na hostingu zákazníka nebo agentury
  • Google prohlídka je umístěna zdarma na stabilních serverech Google
  • standardní prohlídka obvykle podléhá paušální platbě (hostování u agentur)
  • Google prohlídka je provozována zcela zdarma
  • standardní prohlídka se obvykle dlouho načítá – vlivem velkého objemu dat
  • Google prohlídka je stabilní a její načtení je uživatelsky velmi přívětivé

Google využívá nejmodernější technologie, aby byl jeho produkt intuitivní a snadno se ovládal.

 

Libor Kůs

Specializuji se na fotografování firem. Mám oprávnění vytvářet a publikovat virtuální prohlídky interiérů firem pomocí technologie Google Street View.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole.