Google konzultace zdarma - klikněte ZDE

Google recenze, reagujte na hodnocení zákazníků!

Recenze telefonZ Google recenzí mají prospěch zákazníci i firmy. Poradím vám, jak na hodnocení reagovat a jak se ke správě recenzí přihlásit.

Reagování na Google recenze (hodnocení) zákazníků je skvělý způsob, jak budovat důvěru a získávat hodnotnou zpětnou vazbu na služby vaší firmy.

Recenze, jsou jedním z Google nástrojů, který vám přivede nové zákazníky! Google se dlouhodobě snaží získávat více hodnocení od zákazníků, aby mohl poskytovat svým uživatelům aktuální informace o místních firmách.

Jak pomohou recenze vaší firmě?

  • lidé se řídí doporučeními, rádi si čtou zkušenosti ostatních
  • čím více recenzí váš podnik získá, tím lépe ho lidé naleznou
  • zákazníci si raději vybírají firmy s recenzemi (důvěryhodnost)
  • pokud má firma 5 a více recenzí, zobrazí se hvězdičky ve výsledcích hledání

Recenze vysledky hledani

Navažte kontakt s vašemi zákazníky a budujte vzájemný vztah pomocí recenzí. Odpovědi na recenze se budou zobrazovat jako příspěvky od vaší firmy. Nezapomínejte na to, že vaše odpovědi na recenze jsou veřejné!

Při psaní odpovědí zákazníkům se řiďte jednoduchými zásadami:

  • Buďte přátelští – je těžké nespokojeného zákazníka dostat na svoji stranu. Avšak i negativní recenzi můžete správnou reakcí využít ve svůj prospěch. Lidé pochopí, že se staráte o to, aby byli vaši zákazníci spokojeni.Google hodnocení
  • Buďte struční – uživatelé si nechtějí pročítat dlouhé a podrobné odpovědi. Nenuďte je, buďte struční a výstižní.
  • Recenzentům poděkujte – odpovídejte i na pozitivní recenze. Není nutné děkovat každému, ale dejte občas na jevo, že vás jejich chvála těší a že si všechny recenze pročítáte.
  • V odpovědích neprodávejte – nechovejte se jako obchodník, ale jako přítel. Recenzenti jsou již vašimi zákazníky, není tedy nutné do odpovědí umisťovat reklamu.

Nebojte se negativních recenzí

Je dobré mít ve výsledcích pozitivní i méně pozitivní recenze. Různá hodnocení budí důvěryhodnost v recenze. Je možné, že získáte negativní recenzi neoprávněně. Takové recenze se můžete zbavit několika způsoby:

  • vysvětlete recenzentovi, jak k nedorozumnění došlo a požádajte ho o změnu nebo vymazání recenze
  • vytlačte negativní recenzi těmi pozitivními (požádejte své spokojené zákazníky o hodnocení)
  • pokud si všimnete recenze, která porušuje zásady pro recenze, označte ji jako nevhodnout (viz. vlaječka)

Recenze vlajecka
Jsou obory podnikání u kterých je žádoucí, aby se recenze firmy nezobrazovaly. Možnost skrýt kartu recenzí naleznete v nastavení u každého firemního zápisu.

Krátký video-návod sledujte zde:

Napište mi do komentáře pod tento článek, jaké zkušenosti s recenzemi máte vy a pokud se vám článek líbil, sdílejte pomocí tlačítek níže.

 

Libor Kůs

Specializuji se na fotografování firem. Mám oprávnění vytvářet a publikovat virtuální prohlídky interiérů firem pomocí technologie Google Street View.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole.